Grattis, Fifth Avenue Shoe Repair

Har någon egentligen undgått vad Fifth Avenue gjorde under 2008? Det är ju lite svårare att navigera mode-Sverige när man sitter i Kalmar, men Selvage har gjort livet lite lättare. Deras t-shirts är givna basplagg i varje mans garderob -  jag upphör aldrig att förvånas över hur små detaljer kan göra sån stor effekt. 2009 verkar inte lika roligt, så därför tänkte jag tipsa om ett märke som verkar ha lyckats med det mesta inför sommaren, conference of birds



Ovan ser vi skjortan med en sannolikt högre mysfaktor än Steven Alan (!)

Kommentarer
Kommentar: 1
Postat av: Sofia

Japaner vill, japaner kan. Jag önskar ibland att jag vore japan.

2009-01-20 @ 11:35:46
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0